Обратно към обявите

Хелп-деск администратор, Екип „Хелп Деск и отдалечена поддръжка”

Ref N 2022.04.18 Хелп деск администратор

Публикувана на: 27.02.2020
Валидност от: 14.02.2022 до: 01.12.2022

Отдел: Информационни технологии
Град: София

Кандидатствай
Описание

Ние, в УниКредит, сме отворени за смели и иновативни идеи и предлагаме продукти и решения, които дават възможност на хората да бъдат по-успешни и по-удовлетворени. Нашата цел е да бъдем банката за бъдещето на Европа и търсим хора, които имат желание да поемат с нас в тази посока.

Бизнесът ни създава инвестиции, ресурси и нови възможности, които стимулират развитието на нашите служители, като им предоставят уникално и динамично професионално преживяване. Ще се радваме да допълните екипа ни с вашите таланти и силни страни и да изградите кариера, в която ще бъдете възнаградени подобаващо за постиженията ви.

Основни задачи и отговорности

     

    • Управление, обработване и решаване на всички инциденти, заявки и запитвания, идентифицирани в процеса на ежедневната оперативна дейност на банковите служители;
    • Регистриране, анализ и намиранe решение на проблеми, възникнали при прилагане на вътрешните правила, функционалността и експлоатацията на Основната банкова информационна система, ползваните в Банката приложения, системи, работни процеси и др.;
    • Следене развитието на проблемите през целия цикъл на съществуването им, както и разрешаването им в рамките на определен срок;
    • Съдействие за отстраняване на проблеми с ИТ оборудването, възникнали по време на експлоатацията му, осъществяване контакт с доставчици и външни фирми по поддръжка;
    • Своевременно запознаване с актуалната информация за нови и променени нормативни документи, правила, инструкции и други документи;
    • Регистриране и обработка на заявки за ИТ техника и оборудване, съобразно отговорностите на сектора, при спазване на вътрешните правила;
    • Създаване и поддържане регистри, необходими за ежедневната работа на сектора.
Изисквания

     

    • Висше образование (техническо, информационни технологии, математика, информатика, компютърни науки, икономическо);
    • Професионален опит на подобна позиция или опит на банкова позиция;
    • Много добри компютърни умения;
    • Познаване на банковата дейност, процеси и продукти е предимство;
    • Аналитично мислене, ориентация към решаване на проблеми и съдействие на потребителите;
    • Отлични комуникативни способност;
    • Доброто владеене на английски език е предимство;
    • Умения за работа в екип.
Информация за кандидатстване
    • Месторабота: България, София
    • Как да кандидатствате: Изпратeте актуална автобиография и мотивационно писмо

    Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни. УниКредит Булбанк АД в качеството си на администратор, гарантира пълна защита на личните данни.