Обратно към обявите

Специалист обслужване на клиенти в корпоративен филиал София

Ref N 2018.09.20 Специалист обслужване на клиенти, София

Публикувана на: 24.04.2018
Валидност от: 24.07.2018 до: 10.01.2019

Отдел: Корпоративен филиал
Град: София

Кандидатствай
Описание

УниКредит е лидер на европейския пазар. Ние сме банка на реалното действие, фокусирана да предоставя практични решения по лесен и ефикасен начин. Така допринасяме за истинска промяна в живота на хората, семействата, компаниите и корпорациите.

Основни задачи и отговорности

    Основните отговорности за позицията са да:

    • Обслужва корпоративните клиенти чрез извършване на касови и безкасови разплащания в лева и валута въз основа на конкретните нужди на клиента;
    • Обслужва клиентите експедитивно, качествено и вежливо, спазвайки установените правила на банката;
    • Борави с парични наличности /лева и валута/ при спазване на изискванията за сигурност;
    • Равнява касовата наличност в национална, чуждестранна валута, ценности и ежедневно приключване на касата съгласно изискванията на Инструкцията за касовата дейност;
    • Обработва документите по извършените банкови операции по установения ред.
Изисквания

    Подходящите кандидати имат:

    • Средно или висше икономическо образование;
    • Минимум 2 години предишен на подобна позиция;
    • Добро ниво на владеене на английски език (писмено и говоримо);
    • Добра компютърна грамотност;
    • Много добри комуникативни умения;
    • Много добри организационни умения и умения за работа в динамична среда.
Информация за кандидатстване

    Детайли за кандидатстване:

    • Месторабота: България, София;
    • Как да кандидатствате: Изпратeте актуална автобиография и мотивационно писмо.

    Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни. УниКредит Булбанк АД в качеството си на администратор, гарантира пълна защита.